e

trött som ett **ask

Publicerad 2010-06-30 16:44:31 i Allmänt,

hrm nä jag vet inte det där med rubriker längre, det får bli som det blir säger jag nu.
Fick städa i akutens förråd idag fick hjälp av "Sune"- Svante, fick mig några goda skratt, så otroligt skön röst så varje gång man hör honom prata börjar man nästan skratta hihi.
Blev klara med det runt halv tolv. Pappa hade inget mer jobb åt mig förens efter en timme, så jag fick sitta på en pall hos mamma och inte göra någonting, utom att prata med Tagge.
Fick reda på att jag skulle måla linjer på golvet inne hos akuten MEN först skulle all gammal tejp bort, och det var typ... omöjligt för mig att få bort den men jag fick lite hjälp. började tejpa upp nya linjer som jag ska börja måla efter imorgon. riktigt skönt. slutade vid halv fyra då Svante tyckte att jag kunde ta en paus. gick bort till mamma och satte mig igen, tog en kopp varm choklad gick hem vid fyra.

Sitter just nu och väntar på mat, sen ska jag nog sova lite.. eller något. jag var mega trött idag på morgonen, förstår inte det eftersom att jag somnade runt tio igår?


hm aja,

ha ett fint liv - typ

Kommentarer

Postat av: cattiseriksson ♥

Publicerad 2010-06-30 16:46:19

absolut (: Hur har din dag varit ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela