e

tröttare än tröttast

Publicerad 2010-06-17 21:13:13 i Allmänt,

Usch, jag vet inte vad det är med mig. jag har varit ur trött hela dagen. kanske inte så konstigt med tanke på att vi var iväg i tisdags och igår till efter klockan tolv. Inatt var jag hemma vid kvart i två så man bör nog inte undra varför man är trött? 

Sitter i vilket fall som helst hos rebecca just nu. kom hem från matchen vid halv åtta tiden, det gick väl inte så bra kan man inte säga. Match på måndag igen, och imorgon kilar jag och rebecca till växjö sen vidare till Öland. Länge sen jag var där nu hihi.
Min finischristoffer är i göteborg nu och jag håller på att dö av längtan usch!

Nu kommer rebecca tillbaka från duschen låter det som, så jag ska tjata om en kopp te sen ska vi hem till mig och sova (underbart!)
puss på er

Kommentarer

Postat av: cattiseriksson ♥

Publicerad 2010-06-18 12:06:58

jaa det är det verkligen(:

Hur ser din helg ut?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela