e

Utomhus

Publicerad 2010-06-26 22:23:19 i Allmänt,

Sitter ute med datorn med mamma pappa och gäster. Mysigt värre. Inte kallt alls ute, mygg och knott dock, men det överlever man nog? Mamma leker tummetott med mysko, och resten sitter och skrattar gott. Mja det är fridfullt.
Mamma tjatar även om att jag och christoffer är lika.. hm vadå lika? Jag vet faktiskt inte om jag kan hålla med om det! Han är såhär ------------------------------- mycket snyggare än mig, så nej vi är inte lika! Emmy sa att vi såg ut som syskon.. inte kul! ni kan gärna gämföra och säga vad ni tycker på bilden längre ner när vi står bredvid varandra! 

nu ska jag kila in, för alla gick nu så. bye !

Kommentarer

Postat av: Hannas blogg

Publicerad 2010-06-26 22:24:28

ahmen ååå vad irriterande... hahahaxD har faktistk också tappat saker i sådana mattor. man får seriöst damp!!! hahah

Postat av: e.

Publicerad 2010-06-26 23:03:25

men ni är ju lika :O!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela