e

växjö

Publicerad 2010-06-14 18:23:30 i Allmänt,

Vilken dag!
Sovmorgon till halv tio, sen moppe tur ut till sandskog för att möta upp resten av klassen. Slutade vid tolv idag.
Hann inte mer än innanför dörren för att lämna väskan och sen in i bilen för att åka till växjö med mamma och pappa. Pappa och jag smet till maxi och handlade mat och sen till haraldnyborg och köpte ett nytt bateri till bilen som knappt startar. Sen vidare ner till stan och hämta mami och tillbaka upp till maxi för att köpa hårfärg till rebecca.
Jag lånade även lite pengar av mamma och pappa för att köpa lite saker.

Super söt ring - H&M


Namnam!
Sista dagen i den förbannade skolan imorgon. Dock kommer vi inte göra ett dugg så det kommer bli lugnt.
Nu ska jag se om jag kan gå bort till mormor! PUSSSSSS

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-06-14 18:39:20

du är bezZzzzt!

+ sexy lady ;)

Postat av: cattiseriksson ♥

Publicerad 2010-06-14 18:51:15

Hej har haft en paus med bloggen och därmed inte svarat på kommentarer, nu är jag tillbaka iallafall :) Hur har du haft det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela