e

vilken fin... bränna?

Publicerad 2010-06-29 16:57:23 i Allmänt,

gud, andra dagen avklarad och VILKEN VÄRME det har varit!
Idag har jag sopat, sopat och sopat allt det städandet i värmen med solen rätt på himlen är inte OK! 
Fick på köpet lite bränna här och var, med tanke på att vi är tvungna att ha stora, tunga, varma jobbarbrallor på oss, så vek jag upp benen på dom, och det med att jag inte får ha bekväma linnen på mig på jobbet (Obekväma linnen för mig innebär alltså sånna som linnen som är väldigt O-uringade, det är inte skönt och det ser absolut INTE bra ut på storbystade tjejer! tänk er för) där för en liten stund kände jag mig lite elak typ som... kissie?
Alla fall, fick köra på en klassiker (Rebecca du vet vad jag menar) "vika upp t-shirt ärmarna så man ser biff ut stile"
Brände lite väl i både pannan och på armarna! men jag ska inte klaga! tycker bara ni ska få se en väldigt fin bild!

Nice, intesant?
ett litet tips.. använd inte ploster i solen
nu ska jag äta, sen ska jag försöka få tag på en viss liten rebecca som inte svarar på sina sms!
nedrans unge

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-06-29 21:52:27

ett litet tips.. plåster stavas med å

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela