e

vilken natt(ätter)

Publicerad 2010-06-27 12:07:04 i Allmänt,

usch, jag har inte kunnat somna på två nätter nu, dock somnade jag tidigare igår än i förgår. mamma och pappa hade främmat till halv SEX inatt?! wow, inget vett att gå hem någon gång verkar det som.
Vaknade tusen gånger inatt av att mamma skrattade ihjäl sig.

Idag ska jag smita till Rottne, riktigt längesen jag var där nu. Jag tänker ta tre bussen. innan dess ska jag duscha och fixa mig och äta lite. 
så dags att börja!
hoppas ni haft en fin helg och hoppas ni kommer få en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela