e

Wonderful

Publicerad 2010-06-09 16:32:02 i Allmänt,

Underbar dag i skolan kan man verkligen säga. Kollat på film och sånt på varje lektion, skönt att slippa slita.
Imorgon har vi KF-dag med 9D, sjukt segt att vara med deras klass (inget illa menat till personerna i sig) men dom är rätt dryga. Vi ska ut till sandvik och umgås, kanske bada och sånt mys kommer nog bli trevligt ändå.
Ikväll ska jag till tonår och umgås med folk där med pizza och film urmysigt.

Idag på vår svenska lektion skulle vi kolla på film, men ingen visste vad vi ville se, så jag föreslog hem till midgård underbar serie som gick på tv år 2004, jag menar vem gillar inte sånna serier? Jo min lärare. "Måste vi kolla på sånt som bara innehåller sex och ofredande?..." TRÅKMÅNS! De själva ska alltid välja ut filmer som vi alla ska se klassvis, och då brukar dem alltid innehålla sex och ofredande, men inte när vi ska välja. så LAMA!

Nu ska jag ta mig något och äta, och kanske vila lite. Sen ska jag bort till mormor för att kolla på en sak till avslutningen.
Återkommer kanske senare, Big kiss

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-06-09 16:50:38

haha "inget illa menat" nähä va, "bara rätt dryga" är ju inget illa menat (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela