e

11.00

Publicerad 2010-03-14 11:08:48 i Allmänt,

idag får jag säga godmorgon på riktigt för en gångsskull haha, jag brukar alltid vakna så sent så jag hinner aldrig göra det.
Söndag idag till er som kanske hade en bra kväll igår och kanske är lite väck idag eller till er som helt enkelt inte håller koll på dagarna.
Jag vaknade vid halv elva idag (!!) och igår innan tio? duktigt.
Igår satt jag vid datan och kollade på film, som jag sa igår så var det Evan Almighty och P.S I love you.
Ibland är det tur att man är ensam när man kollar på sorgliga filmer hi.
Idag ska jag iväg till flygerås och fira småttingarna R(hasmus) och Tr(huls) som fyller 4 och 5 gullegull.
Så nu ska jag springa upp och göra mig iordning och sen ska jag äta lite.
 hoppas ni får en bra dag allihop puss,

Kommentarer

Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Publicerad 2010-03-14 12:56:05

jo det hade jag sj då?

Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Publicerad 2010-03-14 13:03:39

händer när det är söndag ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela