e

118800

Publicerad 2010-03-14 19:04:06 i Allmänt,

en del kommer tycka att det här är rassistiskt eller vad det heter.
Men in onsdags förra veckan så skrev en kompis till mig ett sms till 118800.
Hej! Vad äter en neger?
En neger äter mer nyttig och häslorik kost än vad dom i Braås gör! mvh 118800

haha, världens klockrenaste svar! gud vad jag skrattade trots att jag var så ledsen!

ännu en fråga.

Hejsan, vem är Daniel Carlson enligt er? Daniel Carlson är en av mina bästa killkompisar
Daniel Carlson är en väldigt vilsen kille. Han ställer sig frågan om han vill ha killar eller tjejer, om det är dom här kompisarna han kommer att ha resten av sitt liv. Han funderar på om han kanske är en tjej född i en manskropp.Dödd i kubik kan man säga att han är. MVH 118800 Nästan lika klockrent där, allihopa dog av skratt!

sen ställde vi en fråga om vem jag var med, men jag minns inte riktigt vad dom svarade. någonting om att jag älskade att busringa och ragga killar, sitta vid datan eller göra annat som sysselsätter tiden! haha

Hur stor penis hade en dinosaurie?
Det beror förstås på vilken dinosaurie du menar! MVH 118800

Varför är inte fisar gröna?
För att fisar bara är genomskinlig gas. MVH 118800

Varför svarar ni olika på samma frågor?
För att det som är sant i ena stunden är falskt i nästa! MVH 118800


Dom ägde oss hela kvällen haha

Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2010-03-16 10:57:17

sV: Tack vännen, vad go du är kramar om :)

Postat av: Hannas blogg

Publicerad 2010-03-21 13:34:41

hahahha! ja dör..!! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela