e

12.0?

Publicerad 2010-03-21 12:09:19 i Allmänt,

godmorgon hade jag velat säga till er alla, men jag har varit vaken sen klockan halv tio. Vaknade av världens brakskit som en viss anton R släppte, EUW säger vi till det.
Vi var ju som sagt på bodaborg igår, jag och mitt lag dv.s jag daniel andreas och maria, klarade 13 banor och vann av våra fyra lag. Vi äger baha.
Vi kom hem lite efter sex eller något, sen sov vi ute i viås. Jag har inte haft en sömn på hela natten nästan, och kallt som in i helvete har det varit, ändå delade jag säng med maria? haha
Och det hände en liten gräddincident inatt med Lilla Daniel haha, hela armen, kinden och ögat full med grädde. tyckte lite synd om honom där ett tag haha.

Nu ska jag börja plugga till bildhistoria provet imorgon, någon som kan den skiten? haha
puss

Kommentarer

Postat av: Hannas blogg

Publicerad 2010-03-21 13:23:58

hahha kul de låter!! ;)

är de bra med dig??? länge sen man hörde av dig hih :)

Postat av: Hannas blogg

Publicerad 2010-03-21 13:32:28

haha nee, har inte fått nån på jätte länge, typ när ja starta bloggen här på devote..:P hehe :)

skönt att höra! Jo det är toppen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela