e

3 VECKOR

Publicerad 2010-03-08 16:43:58 i Allmänt,

TJOHEJ! Idag på elevensval fick vi alla reda på att vårat Musikal manus ska vara KLART om exakt tre veckor!
Vi är tre grupper som har varsin schen att skriva om. Och vi har kommit ungefär halvvägs på dom tre. Och vi har lika många kvar att skriva om, hur ska vi hinna? aj..aj..aj..

Anyways, bästaAlex var i skolan idag, sjukt kul att träffa honom igen *HAPPYFACE*

Och oj, vad jag verkligen känner av att våren är påväg, snön tynarbort som en väldigt hungrig människa, och solen skiner varje dag. Nu kan man tillochmed gå utomhus utan att man ska frysa, WONDERFUL!

hoppas ni alla hade en bra helg!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela