e

ajaj.. AJ,

Publicerad 2010-03-02 13:20:32 i Allmänt,

hej allihopa hur mår ni? jag mår inte så jätte himla bra kan jag ju inte säga yrsel varje gång jag stänger ögonen och nackspärr?! vart tusan kom det ifrån? jag satt på so lektionen och sen skulle jag bara kolla bakåt en gång så sa det bara smack så satt det som en smäck. förstår inte riktigt hur jag lyckas, det är alltid sånt "ovanligt" som händer mig, jag bryter aldrig någonting eller så, utan det ska komma något smått och litet som ingen ens tror på ? hrm lustigt.
fick iallafall gå hem från skolan pga det. 
sen hade jag utvecklingssamtal idag, hur gick det? jorå allting är på sin plats FÖRUTOM mitt bild betyg som jag hade VG i när jag slutade i vintras JÄVLA *ITT KÄR*ING H*R B*ÖÖÖÖ*!!!!1 vafan sänkte hon mig i det för? jag har ju gjort allt som hon har sagt, jag har lämnat in allting i tid.. var det bara för att jag bytte från bilden (elev.val) till drama istället? Hon ska fa* ta mig sättas på plats! hon ska inte sänka mig om jag inte har förtjänat det...
gosch, hon e kind off stupid.

nu när jag ändå är hemma så ska jag starta med pluggandet till mitt engelska prov som jag har imorgon.
lycka till TACK


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela