e

ALLA MOT MIG

Publicerad 2010-03-07 16:00:14 i Allmänt,

det är alltid såhär i min familj. Alltid är det mig det är fel på.

Det ligger till såhär, att jag är inte världens största fan av kött (dvs kotletter och sånt )
men hamburgare, köttbullar och köttfärs är helt okej.

och så är det mitt fel att jag inte gillar det, men det är inte direkt något som jag har bestämt att göra?

minst två gånger i veckan (oftast) så äter vi kött kött kött och åter igen kött

JAG ÄR BARA SÅ TRÖTT PÅ DET OKEJ?

kött och potatis...
ETT STORT FETT NEJTACK

Kommentarer

Postat av: sissi

Publicerad 2010-03-07 16:40:03

Sv:bara bra,vgd?`:)

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-03-09 18:51:38

Men om du klagar så får du faktiskt ta och tala om vad DU vill ha för mat, för när man frågar får man inget svar... Och varje gång din mamma lagat nåt så klagar du, det är synd om henne!

Postat av: emeilia 'em' westerberg

Publicerad 2010-03-10 16:19:26

emelie: Jo, men det brukar ALLTID vara så, när du och timmy är hemma så är det ni som bestämmer maten, (eller åtminstonde så frågar hon ER och inte mig om maten blir okej) börjar tröttna en aning nu. funderar seriöst på att bli halvvegiterian!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-03-11 19:53:26

Jag är hos dig helger... Och om du har önskemål så fram med dem, inte mej emot att behöva välja mat varje gån!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela