e

bastu mys

Publicerad 2010-03-05 18:34:56 i Allmänt,

gokväll alla goá bloggläsare h u r   h a r   n i   d e t ?   jag har det bara bra, fastän jag fryser så sjukt mycket.
men det är just därför som jag väntar på att mamma och pappa ska hoppa in i bastun så att R och jag kan mysa tillsammans, tihi (A)
imorgon skulle jag gått på bio med Cassandra egentligen, men jag tror inte att det blir någonting eftersom att hon inte har nämnt något om det så vi får se lite.
annars blir det nog att vara med rebeccadarling tror jag? jag minns inte om jag fick något svar på det innan haha.
nu ska jag mösa ner mig under en filt och bara vänta på bättre tider!
pusssss

Kommentarer

Postat av: Luffi

Publicerad 2010-03-05 18:44:22

3an gillar jag! hehe fast tvåan funkar lika bra!! den är nästan lite roligare! hehe

Postat av: sissi

Publicerad 2010-03-05 18:51:27

Sv:Oki:D

Hittar på nu i helgen?:)

Postat av: matilda

Publicerad 2010-03-05 18:57:43

Så lite så: )

Postat av: sissi

Publicerad 2010-03-05 19:05:30

Sv:Ja haha,diggar verkligen Rihanna men denna outfiten får bli ett diss!:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela