e

deuch plugg

Publicerad 2010-03-22 20:42:46 i Allmänt,

jag har pluggat.. tyska! KAN NI TÄNKA ER? Under dom här tre åren har jag bara lärt mig säga (flytande) vart jag bor, heter och hur gammal jag är, något litet mer kanske. men det suger verkligen. Under alla proven vi har haft i högstadiet har jag fått IG på minst hälften, och det är fan ett under att jag fortfarande har G? haha, bara för att min lärare älskar mig liksom, det kan ju inte jag hjälpa.. Jag har ju som sagt OMprov imorgon, och trotsallt så har jag ju alla rätta svaren till SAMMA prov som jag ändå kommer att total faila på, men jag brukar ALLTID få VG på mina tyska omprov, men aldrig annars... förstår mig inte på mig själv när det gäller sånt.
så jag har bestämt mig för att bara strunta i tyskan, får jag IG så får jag.. det tas trotsallt bort ett betyg när man kommer in på gymnasiet om jag har fattat saken rätt?

Just nu sitter jag här och dricker cola iallafall, snackar lite med min syster om hon vill komma hit nästa helg, och hon ska förmodligen boka tågbiljett imorgon, fan vad glad jag är just nu! Och jag kommer bli ännu gladare om hon verkligen kommer!
puss

Kommentarer

Postat av: djustd

Publicerad 2010-03-24 19:46:39

Lägger du ner mycket tid på din blogg?Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela