e

En väldigt trevlig kväll

Publicerad 2010-03-29 22:45:14 i Allmänt,

hejsan era nördar ;) kom just hem till mig efter en väldigt lyckad kväll i växjö. Jag åkte in tillsammans med pappa klockan halv 3 för att klippa mig och så, sen blev jag klar vid kvart över sex ungefär. Mina kära vänner kom till gränslös när jag var där och vi tog sedan sällskap till royal thai och åt gott! tog kvart över åtta bussen hem till braås och gick hem till rebecca. så nu sitter beccie och jag här hemma hos mig och ska snart sova.
men här kommer resultatet av mitt hår ;)


FÖRE

EFTER


mrrrrr natti

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-03-30 19:22:24

Är det Timmys skjorta?

Postat av: emeilia 'em' westerberg

Publicerad 2010-03-30 21:45:15

haha ja "ska du skvallra nuuuuue" xD

Postat av: sara

Publicerad 2010-03-31 17:46:57

svar : Hallåhallå! :D det är fint med mig, själv ?

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-01 15:25:33

Ja han vet ju redan om de och han blir lite irriterad när du är i hans garderober eller tar hans kläder över huvudtaget... Millan det gör man inte, speciellt inte utan att fråga! Jag hade blivit vaaansinnig! Bara varnar dig inför gräl om du gör det igen =)

Postat av: emeilia 'em' westerberg

Publicerad 2010-04-01 15:35:59

haha, helt seriöst du låter som mamma, fast värre. han får väl säga till mig själv då, det ska inte du behöva göra. dessutom kan han vara skylldig mig det efter alla gånger han har tagit min moppe utan lov.

och kom inte och säg " det är inte samma sak" för det är det visst!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-01 16:04:06

Hahaa..Men om din mamma säger likadant så kanske börja lyssna!! Den moppen va hans först så han saknar den kanske? Kan iallafall inte vara många gånger eftersom han har bil och fiddy.. Och jag vet att han har frågat flera av gångerna! men visst han ska inte heller ta utan att fråga, verkligen inte! Och NEJ han är inte skyldig dig de ett dugg, för man tar eller lånar Inte andras saker punkt slut!!

Postat av: emeilia 'em' westerberg

Publicerad 2010-04-01 16:16:31

men shieeet sluta beskydda honom! nej han har inte alls frågat dom gångerna han har tagit den. och det spelar ingen roll om det var hans först för han ska fråga mig ändå! och jo han är visst skyldig mig det. säg vad du vill men du har ingenting med det här att göra ändå!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-01 16:34:46

Ja jag skrev att det va klart han skulle fråga, eller hur!? Nej Millan, det är ALDRIG OKEJ att ta nån annans grejer utan att fråga, ALGRID! Hur mycket du än tror de, du kan inte alltid få som du vill... du har dina egna kläder, ha på dig dem för fan! Och jag säger precis vad jag vill för det har jag visst även om du verkar tro annat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela