e

´

Publicerad 2010-03-19 21:36:03 i Allmänt,

Hejsan alla glada bloggläsare, hoppas ni har en bra kväll?
Min kväll, eller rättare sagt min dag bestod av min
 fina pojkvän.En väldigt romantisk kväll tillsammans bara massa prat, kyssar och mys.
Just nu sitter jag i tv rummet och lyssnar på när mamma smsar med Christoffer haha. 

Christoffer : Hej jag ligger här med min vän Ailieme grebretsew och jag är Reffotsirhc mlha
Mamma: kcat röf tte tgilor sms, mark romrävs ospip
Christoffer: Lol, va seg! (han hade skickat det första tidigt idag, mamma såg det nu)
mamma till mig: MILLAN vad betyder lol? millan hallå? MILLAN vad betyder lol?
jag: *slår mig själv i pannan*
mamma till coffe: haha, ja gamla tanter är sega!

haha no liferS, Sen fick jag inte höra mer );
Imorgon är det dags för BodaBorg med fina människor, så jag tror inte jag kommer vara aktiv förens på söndag.
hoppas ni har det bra, puss Emeilia

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-03-20 01:11:46

du slog dig i pannan för att du inte heller vet vad det betyder :D

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-03-20 21:06:29

din mamma är rolig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela