e

godmorgon

Publicerad 2010-03-31 12:52:59 i Allmänt,

söta bloggläsare. vaknade för ca 50 minuter, gick ner och åt frukost, sen gick jag upp och la mig igen.
Jag håller på att rengöra alla mina smycken, samt piercingar. det var verkligen dags, när man har haft piercingen ett tag så börjar desskula att stinka något fruktansvärt. så jag kände att jag behövde tvätta dom lite hehe.
Vad står på schemat idag? för mig inte alls mycket, jag tror att jag ska försöka träna lite men jag vet inte om jag orkar.
Har ju dock träning imorgon med så ah, jag får se lite :)
nu ska jag kila, puss ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela