e

IGÅR

Publicerad 2010-03-07 15:22:40 i Allmänt,

Som ni vet så smet Rebecca och jag in till rottne igår för att gå på fest hos Jenny, varken jag eller Bex viste hur vi skulle göra.

Men vi tog oss i kragen och tog 20.00 bussen till Rottne. På bussen träffade vi även Maria, Malin och Julia. Dom skulle med dit, så eftersom att Rebecca och jag inte hittade dit, så bestämde vi oss för att ta sällskap med dom.
När vi kom dit, så var det inte världens bästa ös direkt. Det tog väl en halvtimme-45 minuter tills vi började dansa och hålla på. Gud vad kul jag hade under den tiden!
Vi åkte hem lite efter tolv med Marias pappa, som var gullig och hämtade oss. Sen när Bex och jag kom hem till henne, så åt vi lite, sen somnade vi direkt.
Idag vaknade vi runt elva tiden, åt och så sen kollade vi på tv. Sen pös jag hem till mig. Och nu ska jag ta mig lite te, funderar på om jag ska träna lite sen?

puss

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-03-07 15:41:13

sv:jaha, ne jag trodde du menade att du inte visste vilken dag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela