e

klagaklaga

Publicerad 2010-03-07 15:14:14 i Allmänt,

söndagen är nog bara till för att klaga tror jag.
just nu sitter jag här nere vid datan, där vi också sitter och kollar på tv.
Alla i min familj har tv på sitt rum, men idag sitter både mamma, timmy och emelie här nere och kollar på tv medan jag sitter här och skriver för fullt.

Timmy: MEN FÖR FAN!
jag: vadå??
han: sluta skriva, det stör!!
jag: men vadå? gå upp och kolla då förfan?
emelie: jag tycker med det stör lite..
jag: men gå upp och kolla då -.-? *fortsätter skriva*

jag menar, det är inte mitt fel att vi har datan nere i samma rum som tvn?
och att det tar 1000 år för dom att laga min data?
näe, det här är inte rättvist!
nu ska jag fortsätta skriva, så dom kan gå upp och sluta klaga på mig
hiii


HUR HAR NI DET IDAG?

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-03-09 18:54:25

Millan förhelvete, vi va där först! Ta och respektera nån annan för en gångs skull... Du hade med kunnat sitta med och kika istället! Ska komma ihåg detta... Är det pms från p-pillerna eller?

Postat av: emeilia 'em' westerberg

Publicerad 2010-03-10 16:17:43

emelie: Men vadå? jag kanske inte ville kolla på tv, och jag kan inte hjälpa att min dator är på lagning eller hur? det är lättare för er att flytta på er än för mig att flytta på datan.

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-03-11 19:58:41

Jo det är klart du får sitta på datan men respektera andra med istället för att snäsig och otrevlig!? Och du fortsatte skriva bara för att jävlas, det är löjligt!.. Men nu va de så, och då drar vi streck över de men snälla va inte så tonårig för det orkar jag inte med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela