e

KonstHistoria

Publicerad 2010-03-21 19:49:23 i Allmänt,

Gokväll alla söta bloggläsare, hur har eran helg varit? min har varit fantastisk om jag kan säga så. liten sammanfattning kommer här. Jag sitter och glor på simpssons och pluggar på till provet imorgon, har konsthistoria kommer faila totlalt.

Fredag- Älskling, med mig hem och vi möööööös
lördag- halv nio åkte jag till bodaborg med 12 personer eller hur många vi var. sen åkte vil till viås.
söndag- vaknade i viås, gick ner och gjorde frukost åt allihop sen åkte vi hem. sen har jag bara sovit pluggat datan och tvn.

ska fortsätta plugget nu
hug 'n' kisses

Kommentarer

Postat av: djustd

Publicerad 2010-03-22 14:41:39

Önskar dig en trevlig start på veckan!Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela