e

konstigt

Publicerad 2010-03-21 13:46:59 i Allmänt,

Hejsan hörni, jag har fått reda på att mina kommentarer som jag har skickat till en av mina favorit bloggar kanske inte ens har kommit fram. hon sa att hon inte hade hört av mig på länge och jag blev väldigt ställd, eftersom att jag kommenterar hennes blogg nästan varje dag.. men jag vet inte om det är så med er alla att mina kommentarer inte kommer fram? hm det är konstigt alla fall.
nu håller jag på att somna, så jag ska hämta mig en kopp te och sätta mig och plugga. puss på er

Kommentarer

Postat av: Hannas blogg

Publicerad 2010-03-21 14:01:30

knäppt. ja den kommentaren fick jag fram men vet inte om du kommenterat nått annat tidigare? för hot/not fick jag men sen har ja inte fått nåt på länge sen ja börja typ :S men du kanske inte kommenterat nått på länge efter HOT/NOt, javet inte ;s hehe :)

Postat av: Hannas blogg

Publicerad 2010-03-21 14:24:00

oh.. borde också plugga blää.. :( orkar inte hihi(A)



sv:Okej gud vad skumt:S men nu verkar det funka iallafall! :D (Y) kramkram

Postat av: Alina

Publicerad 2010-03-21 15:02:25

hejhopp kikar in lite:) allt bra idag? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela