e

l-lame

Publicerad 2010-03-03 20:49:58 i Allmänt,

men gud det är bara onsdag idag? tycker iallafall att det skulle varit torsdag, usch så tråkigt.
sov hos rebeccaälskis igår, alltid lika mys med min tös.
haha jag fick reda på mitt tyska prov idag, jag som trodde det gick bra?
jag förstår inte vad våran ty lärare tänker med när inte ens helften av eleverna får godkänt?
och självklart är jag en av dom som inte får det.. så snart blir det omprov som jag säkert kommer få vg på ( ibland är det synd att det betyget som man får på omprov bara räknas som G ) men jag erkänner att tyska är mitt svaga ämne, det och religion!
men jag SKA INTE gå ut nian med mer än ett IG iallafall!
vgvgvgvgvgvg massa vg vill jag ha, speciellt nu när man tjänar pengar på det, haha!

hade mitt engelska prov idag, det gick bättre än väntat, förhoppningsvis VG, och imorgon har jag " favorit NO ämnet " fysik prov, hoppas det går bra, satsar på vg som vanligt , ( vad mycket vg det blev i det här inlägget haha)

måste fortsätta plugga nu, en stooor puss på er allihopa!

Kommentarer

Postat av: awwiee

Publicerad 2010-03-04 18:40:21

okioki samma här :)

Postat av: Emma

Publicerad 2010-03-05 00:24:09

Allt bra idag?:)<3

Postat av: simone

Publicerad 2010-03-05 12:51:01

Men nu är det freeedag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela