e

Läraren som fick skrattanfall

Publicerad 2010-03-09 14:34:01 i Allmänt,

HAHA, ja, det är så sant som det låter.
Idag på våran sista svenska lektion, så fick den -> ALLVARLIGASTE <- Läraren ett skratt anfall precis när lektionen hade börjat? Haha, vad tusan handlade det om egentligen?

Jag kommer in i klassrummet, och helt plötsligt kollar alla på varandra och Karin (läraren) säger *Okej nu ska vi ha *fnissar* muntligtnationellt* och helt plötsligt bryter hon ut i gapskratt, och får med alla av oss elever i det också, sen hör man " Näe, nu ska vi vara *fniss* ALLVARLIGA här! "

Det fula är att INGEN vet vad vi skrattade åt? Haha, gud jag som knappt har sett henne le ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela