e

lördag

Publicerad 2010-03-13 10:20:34 i Allmänt,

usch, jag har verkligen inte lust att sitta hemma idag, men samtidigt så orkar jag inte göra någonting med min hals, tror jag har feber också!
Vet inte riktigt vem det är som har smittat mig, eftersom att min pojkvän var sjuk hela förra helgen, och min bästavän, som jag var med förra helgen också var och är det nu, så är det så svårt att veta!
Så jag är snäll och skyller på mig själv som var med Rebecca, och som stod och pussades lite väl mycket med min fantastiska lilla prins.. ackack!

Rockkarusellen Var igår iallafall, det var fruktansvärt segt. Och vi solde knappt ingenting, sen när man väl gjorde det, så tänkte jag på annat och blev depp för att jag saknar Christoffer, det var hemskt!
Sen var det inga bra band som spelade, eller jo två av dom - Lorénzo sessions och You follow me down.
Båda banden är från Växjö också.

Jag funderar på att städa mitt rum, idag när jag inte ens har någonting annat för mig, och ändå knappt kan prata.
Har inte dammsugit mitt rum på åratal! Haha,
hoppas ni andra får en fin lördag!

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-03-13 10:34:16

vi har pussats för mycket!

Postat av: Linnéa

Publicerad 2010-03-13 11:29:05

Jodå, idag är allt super med mig <3 Hoppas du känner detsamma :D

Postat av: Linnéa

Publicerad 2010-03-13 12:05:16

nej men stackare :( fy då... hoppas att du kan kurera dig med honungsvatten...<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela