e

lördag

Publicerad 2010-03-06 11:54:53 i Allmänt,

godmorgon allihopa, säger jag som vaknade lite efter nio idag, riktigt kul. Min fina vän vaknade bredvid mig idag också, sen efter vi hade ätit frukost så bestämde vi oss för att ta oss en tur till växjö för att shoppa lite. Riktigt kul med saker som man inte har bestämt i förväg, tycker inte ni det?
Igår tog vi ju oss en skön bastu tillsammans, sen gick vi upp och la oss.
Och påminn mig om att jag aldrig mer ska dricka cola vid datan haha ( spillde ett glas cola över halva tangentbordet igår ) så nu är " , . å ä " skit sega att trcka ner haha.. och ibland fastnar knapparna så det blir "........................."  så där ungefär, haha ojsan..
nu ska jag kila iväg och fortsätta att göra mig iordning, ( dock är jag typ redan klar ) men jag får väl se om jag hittar på något annat


facelook tummen upp på den här lördagen

pusss

Kommentarer

Postat av: E M M A

Publicerad 2010-03-06 11:59:18

hih okej :D va ska du göra där :D

Postat av: matilda

Publicerad 2010-03-06 12:07:30

Japp :D

yees =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela