e

måndag

Publicerad 2010-03-22 16:50:03 i Allmänt,

Nu är det bara den här veckan kvar i skolan sen är det påsklov, så jävla skönt!
Idag hade jag konsthistoira prov, det gick väl rätt bra. men tror inte man kan få vg och mvg på det, tror bara det var en G gräns. Imorgon har jag tyska omprov så jag ska börja plugga nu. hoppas jag klarar det nu bara. tror även jag ska plugga lite till idrottsprovet med, sen so provet får jag ta imorgon. det här är nog den jobbigaste veckan på länge. skönt att det inte är så länge kvar i skolan nu. och på måndag (?) får vi reda på gymnasievalen gud vad spänd jag är, hoppas verkligen jag kommer in, kommer bli helt förstörd om jag inte gör det.

men nu måste jag börja med pluggandet!
ha det bra, puss

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-03-22 17:40:29

hej fin blogg:)! Har frågestund på min/vår blogg , snälla du kan väl fråga någott:) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela