e

måndagens goda gärning

Publicerad 2010-03-01 17:56:42 i Allmänt,

ni skulle vatt med alltså..
nä jag skojar, varför skulle jag ha gjort någon god gärning hahaha måndagens goda skämt fick det bli istället.
men jag, anna, anna , nelly och almir stod och diskuterade djurplågeri i skolan:

Almir: när jag har tråkigt, så tar jag fram mitt luftgevär och skjuter på fåglarna (:
anna 1:  vafan!!!!
jag: jävla djurplågare...!
anna 2: *Stirrar*
almir: vadå? dom ska hålla sig borta från min trädgård och vara i skogen... );
jag: men du har ingen rätt att skjuta dom ändå pucko :(?
anna1: precis... det e bara elakt!
jag: juste...
almir: men dom dör ju inte?
jag: nää och?!?
almir: jag brukar göra det på kaniner med..
jag och anna 1: JÄVLA DJURPLÅGARE?!?!? VAFAN TÄNKER DU MED *lipar åt honom*
han: men vadåååå dom ska låta bli mina jordgubbar :'(((
anna1: vadå, så om det skulle komma en liten unge och börja äta av dina jordgubbar eller äpplen hade du skjutit dom med då?
almir: mää ne! jag hade bara sagt "bryt inte av grenarna bara, du kan få låna min stege med :)"
nelly och anna2: *skrattar lite*
anna1 och jag: *slår oss i pannan* gosch, du är så jävla bombad..
almir: men ... det värsta är ju när skatorna sitter utanför mc donalds och tigger mat.. så skulle man haft en kulspruta och skjutit dom alla! *ler hånande*
jag: men vafaen... tänk om jag hade gjort så mot alla "Invandrare" som kom hit till sverige.. alltså bara börjat skjuta på dom med luftgevär och sen sagt " ni ska hålla er borta från sverige och åka tillbaka till erat land!!" det är ju samma sak?..
almir: men det bor ju svenskar i andra länder med?
jag: ÅÅÅÅÅH

och min lektion började.. haha han e sjuk

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2010-03-01 18:06:58

Älskar din header:)

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-03-01 18:48:55

sv: ja asså det gör jag ! låter inte sånt skit trycka ner mig. Och milllan, vf trodde du jag skrev det? haha dickhead<3

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-03-01 18:50:04

HAHHA Btw almir är sjuk :D!

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-03-01 18:56:30

sv: haha jaha xD då e jag dickhead då :( läskigt att han hittade min blogg O.o

Postat av: Leonard

Publicerad 2010-03-01 19:04:01

Förlåt för sent svar!



Jag sitter och svarar på kommentarer och lyssnar på musik, ska läsa lite sen :) Allt bra idag då?

Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Publicerad 2010-03-01 19:04:56

Men åh va spännande! Kommer du visa resultatet sen? :D Nej, det har jag aldrig testat faktiskt. Kram!

Postat av: B E X

Publicerad 2010-03-01 21:46:53

e<3a....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela