e

MIN DATA IS BACK

Publicerad 2010-03-26 20:06:02 i Allmänt,

hejsan allihopa, vilken härlig dag! det har varit nästan 20 grader ute idag, och jag är så lycklig när det är bra väder ute! Dessutom så är det ju påsklov nästa vecka och gud vad skönt det kommer bli, men jag kommer inte träffa min babe på hela lovet så jävla lame, tråkigt, ledsamt! men det är ju tur att man har världens finaste bästavän när sånt händer!

Idag efter skolan så smet vi till stan med mami och papi, vi skulle kolla på skor och båda två blev helt galna när vi kom in, haha. jag säger bara en sak, ser ni mig och Rebecca på stan ( in en skobutik) så spring för era liv..!
Hittade två snygga skor som vi ville ha. jag blev tokig för jag kunde inte bestämma mig, så jag struntade i båda två.

Jo förresten, äntligen har jag fått hem min älskade ägodel igen, helt underbart!

puss på er, Jag älskar dig Rebecca svensson!

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-03-26 22:18:03

love u 2 u know!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela