e

sjuklingen nr1

Publicerad 2010-03-16 13:39:38 i Allmänt,

har snart varit sjuk en hel jävla vecka.. Idag är jag även hemma från skolan, och jag mår pyton! halsen är det inga problem med idag, visst är jag lite hes, men jag har inte ont.
Jag hostar hela tiden, och när jag nyser så kommer en tiondel av hjärnan ut. Jag vill verkligen bli frisk!
Imorgon har vi studiedag, och rebecca och jag ska in och löjla oss i simmhallen haha, dessutom hade jag tänkt att smitta ner allihopa därinne (shh)
nu ska jag upp och ta mig en dusch, sen SKA jag städa mitt rum, byta sängkläderna och dammsuga.
dags att kila
puss

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-03-16 14:13:15

nja, när vi höll den där över passade den inte. den var finare till det svarta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela