e

snabbis

Publicerad 2010-03-29 09:50:44 i Allmänt,

ett snabbt inlägg innan jag sticker till skolan för möte.
vaknade för en timme sen och sprang ut för att kolla posten, vi skulle få reda på gymnvalen idag, men ingenting hade kommit. så jag antar att det kommer efter lunch!
nu måste jag smita!
hoppas ni har det bra, och alla jälva äckel anonyma på vikis blogg om att hon söker uppmärksamhet kan ju bara gå och dränka sig! hennes bästa vän har precis gåttbort och ni skriver sånt? SÅ JÄVLA PATETSIKT!

Kommentarer

Postat av: MAHIILDAS

Publicerad 2010-03-29 10:38:47

åh tack så jättemycket ! vad glad jag blir :D

Postat av: MAHIILDAS

Publicerad 2010-03-29 10:46:52

åh tack detsamma :D !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela