e

sockersugen

Publicerad 2010-03-30 16:12:39 i Allmänt,

sitter hos bästavän, tog moppen hit så det gick fort. sjukt skönt att köra på vägarna igen, känna vinden i håret tänkte jag skriva nu men det gör jag ju inte eftersom att jag har hjälm (I) alltid så smart. men det är så jävla skönt, längtar bara till sommaren när man kan köra på vägarna utan att vara rädd att man ska ramla på alla grusade vägar. bara i shorts och linne, så underbart!

en annan sak som är underbar är att jag äntligen kommer få träffa min finis i helgen, så jävla glad, och dagen blir bara bättre och bättre!
fan vad jag älskar den grabben!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-30 16:25:36

tänker dra ut ikväll med ett par vänner=) haha tycker du inte det är super med sånt väder ?

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-30 16:57:21

fin blogg!:)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-03-30 20:58:29

Gillar din header :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela