e

somnade visst lite

Publicerad 2010-03-25 16:59:58 i Allmänt,

helvete, jag blir så arg. jag har ett stort so prov imorgon som jag bara inte får sabba! så ligger jag här hemma i soffan med provpappret framför ögonen och somnar? GAH slåmigslåmig!
Jag ska ta mig lite te, sen ska jag fortsätta med pluggandet. äntligen är det sista priovet imorgon sen har jag klarat av FEM prov den här veckan! otroligt duktigt av mig tycker jag.

måste kila , hoppas ni alla har det bra
och vilket väder sen! UNDERBART ska ta fram älskling sen och dra ut och köra en sväng tror jag, sen blir det träning!

Kommentarer

Postat av: emma.

Publicerad 2010-03-25 23:18:59

Hej hej! :) Jag kikar i och hoppas att du har haft en bra dag! Kram ♥

Postat av: simone

Publicerad 2010-03-26 16:53:51

åh jag känner med dig, somnade framdör jobbdatorn igår, vaknade två tim senare och avskydde mig själv ^^

Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Publicerad 2010-03-26 19:56:19

Gick provet bra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela