e

Summertime

Publicerad 2010-03-28 08:10:06 i Allmänt,

godmorgon allihop, jag är redan vaken och klockan skulle inte varit mer än sju om vi inte ställt om till sommartid inatt. har alla gjort det ? iallafall, jag ska snart sticka till rottne och hämta Nelly sen sticker vi till växjö på möte. Kommer hem runt fyra tiden eller någonting.
hoppas alla har sovit gott, det har inte jag gjort iallafall.. inte bra att somna efter klockan tre när man ska upp tidigt dagen efter.
Igår låg jag och kollade på Jalla! Jalla! och ZINGO.
Just nu sitter jag och lyssnar på Miley Cyrus och väntar på att vi ska åka. Ska ner och borsta tänderna nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela