e

Svar på era fina frågor!

Publicerad 2010-03-24 22:02:49 i Allmänt,

HEJSAN ALLIHOPA, HÄR KOMMER ERA SVAR PÅ FRÅGORNA SOM NI HAR VARIT GULLIGA OCH STÄLLT. MEN DET ÄR BARA TILL ATT FORTSÄTTA STÄLLA MASSVIS MED FRÅGOR FÖR JAG KOMMER SVARA PÅ DOM HÄR PÅ BLOGGEN FORTFARANDE. MEN NJUT OCH LÄS OM ALLT SKVALLER NU ;) HA DET FINT, NU SKA JAG SOVA! PUSS


vilket namn skulle du vilja heta om du fick välja?
Om jag fick välja helt själv så skulle jag vilja heta Emmy, eftersom att det har varit mitt favorit namn sen jag var liten, och dessutom så heter jag ju det i andranamn ;)

hur är du bland dina kompisar, den dume/roliga/tysta/blyga/korkade osv?
tja, det beror väl på helt och hållet på vilka dagar det är i skolan med och vilka jag umgås med. Men jag är väl lite av alla sorter, skulle nog mest beskriva mig som den dume och korkade haha!

det bästa och sämsta du vet? :)
Det bästa jag vet är att få vara tillsammans med dom som jag älskar mest av allt. Det värsta jag vet är när jag bråkar med min pojkvän (:

Vill du att Coffe ska fria? ;)
Haha, så typiskt dig Cassandra ;) Fria hade väl varit gulligt, men jag är inte redo för att gifta mig ;)

Har du gjort nått du verkligen ångrar?? i så fall vad?
Ja, jag har gjort många saker som jag verkligen ångrar. som att tillexempel bli av med oskulden i lite förtidig ålder enligt mig

Vad för sorts skor gillar du, pumps, converse eller vanliga sneakers osv..??
Jag gillar alla sorts skor nästan. Innan var jag inte alls mycket för skor, då hade jag bara mina vita adidas skor som jag hade varje dag oavsett kläder. Men när jag började åttan så växlades adidas skorna till converse och högaklackar!

Är de någon kompis du vill ha tillbaka som du har förlorat?
Asså, både ja och nej faktiskt.. Dom jag har förlorat har jag ju haft hur kul med som helst och jag skulle gärna ha lika kul tillsammans med dom igen. Och det vore lögn om jag sa att jag inte saknade dom tiderna. Men som sagt så beror ju det på, för jag vet varken vad som hände och varför det hände.

hur lång är du? :)
Jag är ca 168 cm :)

vad är det bästa som hänt dig ?
Det bästa som har hänt mig är Christoffer!

Hur ser en vanlig vardag ut för dig?
En vanlig dag för mig är väl i skolan då. Om det är på vardagarna. Men på helgerna så brukar det väl vara att jag sover hos någon kompis och vaknar hos henne, sen går jag hem och sysselsetter mig vid datan haha

hur träffades du och din kille :)
Vi träffades på våran skola när vi började i sjuan. Han blev tillsammans med min bästa vän sen gjorde dom slut pga tidsbrist eller något haha. Jag blev sedan tillsammans med en kille som var ett år äldre än mig själv som jag inte kände och inte visste vem ham var. Efter tre månader så var jag med en gammal kompis, coffe och hans kompis. Och vi sov över och så och jag blev genast förälskad. Dock var jag fortfarande tillsammans med min dåvarande pojkvän, men jag gjorde ingenting olagligt  (jag var alltså inte otrogen som en del trodde) jag skulle aldrig ens få för mig en sån sak. Så jag bestämde mig för att göra slut med honom och försöka hitta den rätta. Och vet ni vad, det gjorde jag! Där fick ni även hela historien om hur vi blev tillsammans

vad är det bästa med att vara just dig??
Det är defenitivt att jag får ha min pojkvän och mina underbara kompisar! och att jag vågar vara mig själv i alla tillfällen

hur ser din familj ut? ex bor du med både din mamma & pappas osv.
Min familj består av: Mig själv, mamma, pappa, två hundar, bror och svägerska :)

fick du välja datorn eller tv?
Jag har inte fått välja något av det egentligen, jag har alltid haft tv på rummet och så, sen fick jag en egen dator när jag konfirmerade mig :)

vem är din bästevän? ;)
Jag har många vänner. Men min allra bästa vän är Rebecca svensson helt klart! Sen har jag ju min syster som alltid kommer räknas som bäst i mitt liv - Emmy!

Lägger du ner mycket tid på din blogg?Kram :)
Tja, eller det beror på. Jag har inte så värst mycket blogg idéer och så, men jag försöker slänga in så många inlägg om dagen som jag hinner och har lust med :)

när fyller du år?
Jag fyller år 20 februari - varje år :)

vad ska du göra till sommaren?
Jag har inte planerat något, men det blir väl massa fester och sånt skoj :)

vilken är din högsta dröm?
Min högsta dröm är att få vara tillsammans med min pojk livet ut

vad vill du bli när du blir stor?
Jag vill bli frisör och fotograf :)

hur många tår har du?
Jag har alla mina tår ;)

gillar du att måla TÅ naglarna?
Haha, vad är det med tår? Nej det finns väl roligare saker ;)

hur mycket på en skala 1-10 gillar du TYSKA?
På en skala från 1-10 = 0

vilken är din favoritblogg?
Antar att du menar kändisblogg, jag har faktiskt ingen. Jag läste kenzas kissies gaybloggen och paow innan, nu läser jag ingens. Men Kenzas var bäst

Hur gammal är du?
Jag är 16

Vad heter din bästa vännina?
Antar att du menar min bästa vän, som jag skrev i en tidigare fråga så är Rebecca min bästa vän, henne kan man lita på till 110%

Kommentarer

Postat av: marty

Publicerad 2010-03-24 22:15:09

Gillar du marty's existenzlänkar ? :D pusspuss

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-03-24 22:48:45

Lite kul det där med frisör och fotograf... Min kompis Sanna är en grymt duktig fotograf och nu utbildar hon sig till frisör med och är grymt duktig även där ;) Så det kanske är nån länk där mellan dem jobben! Haha =D

Postat av: B E X

Publicerad 2010-03-25 10:24:02

ihihihihihi :D <3 me love u big time!

Postat av: emeilia 'em' westerberg

Publicerad 2010-03-25 16:02:53

emelie: Tihi, ja men det är något speciellt med dom linjerna, eller yrkerna kanske jag ska säga.

själv har jag ju velat bli frisör så länge jag kan minnas :)

Postat av: B E X

Publicerad 2010-03-25 16:10:34

sv; =) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela