e

T

Publicerad 2010-03-18 18:55:57 i Allmänt,

Anonym kommentar av JENNY vet inte vem Jenny det är men antar att det är joelsson (:
OCH jag hoppas verkligen inte att det är nationella proven på engelska på onsdag.. för Karin sa att vi skulle hitta någon bra provdag för mig, så vi får se :)puss

Sitter hos min fis nu och dricker te, väntar på att hon ska bli färdig äten så vi kan springa ner till fritidsgården och nörda oss. Så jä*la skönt att få sitta vid en skön laptop med världens härligaste tangenter, ååh jag saknar den känslan!
Imorgon är det äntligen Fredag, vilket betyder FINIS POJKEN. Men han åker hem imorgon kväll igen eftersom att jag ska iväg tidigt på lördagen, so sad..
Om två veckor är det PÅSKLOV så jä*la skönt.
Nu ska jag kila, hoppas ni har det fint kära läsare!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-03-18 18:59:23

svar : ye, det blir jag inte, det finns andra.

Postat av: djustd

Publicerad 2010-03-18 22:50:05

sv:tack! den finns på nelly. kram!

Postat av: simone

Publicerad 2010-03-19 13:59:29

Hello sweetnose. Hoppas du har en toppendag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela