e

update hos

Publicerad 2010-03-02 19:39:54 i Allmänt,

den här tjejen! Har varit här en halvtimma ungefär, tog varsin kopp te nyss hur mys som helst.

JAG BÖRJAR STARKT FUNDERA PÅ ATT TA SKRIDSKORNA TILL SKOLAN, TROR DET SKULLE FUNGERA.. Hehe man vet ju aldrig helt säkert förens man har testat intesant?
När jag gick hit så höll jag på att dra dit på gatan X antal gånger det är ju tur att ingen ser en när sånt händer.
Imrgon har jag engelska prov och jag kan allting not borde plugga ytterligare lite till, så jag får väl göra det sen när rebecca förhoppningsvis ska fortsätta med sin bildinlämning som skulle varit klar för snart en vecka sedan.
Tror det är dags för mig att dra mig,
jag hoppas att ni alla har det bra
jag hör av mig imorgon
en stoooorbamse puss till er som läser

Kommentarer

Postat av: awwiee

Publicerad 2010-03-02 20:44:02

haha då är vi två om den saken.

(om du nu minns vad du skrev, HAHA)



jodå det funkar haft lite otur idag, sjdå?

Postat av: charlie

Publicerad 2010-03-02 20:54:33

neeej :(

Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Publicerad 2010-03-02 21:05:58

Kanske inte :D Kram!

Postat av: awwiee

Publicerad 2010-03-03 11:40:42

tummen upp för att du minns vad du skrev gången innan. (Y)



Jo det är segt med otursdagar! allt bra idag då? (=

Postat av: Emma

Publicerad 2010-03-03 12:08:07

Haha det låter bra(a) Jag funderar själv på att ta skidorna på mig för att ens komma ut! Seriöst sommaren var är du?

Postat av: simones

Publicerad 2010-03-05 11:00:19

sv: Tack, gryymt bra med mig här, fredagshumör ^^ Hur är det själv?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela