e

åh vad underbart!

Publicerad 2009-08-11 17:21:35 i Allmänt,

hur underbart och roligt är det inte att vara med sin bästa kompis hela tiden typ?
jag har vatt med rebecca sen i tisdags förra veckan eller något, fast nu när jag tänker efter så var vi ifrån varandra på helgen.. men i söndags kväll stack jag till henne och sov där! och vi har vatt sen dess :)!
o vad jag älskar dig!

igår var det typ.. host .. "fest" nere vid sjön, det var nog den mest pinsamma festen jag någonsin vatt på tror jag.. haha,
menmen jag drack ingenting så ah, men rebecca och jag tröttnade på att vara där nere så vi frågade filip och jonatan om dom kunde köra hem oss till rebecca ;) och det gjorde dom ju förståss riktigt snällt :D
så rebecca och jag satt här hemma och drogade ner oss med papper i näsan (så man börjar nysa) så jävla härligt xD
hihi.

efter det så stack vi ner dit igen för att vi skulle smyga och på dom och busa upp stämningen lite men det gick inte så bra ^^ så vi var där nere i en kvart- halvtimme eller något liknande :)! sen stack vi hem till mig och sov där. somnade vid ett tiden och vaknade klockan två idag! USCH asså måste försöka vända på dygnet, så nu har jag ställt min klocka på TIO imorgon! hoppas jag kommer upp så kanske man går och lägger sig lite tidigare imorgon kväll!
men ni får ha det så bra allihopa(:
och tack till er som följer mig och min blogg i blogglovin :)!
massa kärlek till er <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela