e

annoying or what?..

Publicerad 2009-08-28 19:34:10 i Allmänt,

tjatja,
som jag skrev i tidigare inlägget, så stack vi in till stan (jag mamma pappa och emelie!) för att hämta katten.
när vi kör in till stan så ringer nuvarande ägaren till katten och säger att dom har tappat bort katten?!
asså hur smart är man då på en skala från 1-10 och släpper ut en katt som snart ska säljas liksom?
rätt små irriterande om jag får säga det själv.
så dom skulle ringa till oss när dom hade hittat den, och dom har inte ringt än.
observera att det låg en motoväg precis bredvid deras hus (bakom skogen) så man kan ju tänka vad det värsta kan vara..!

klockren, puss

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-08-28 19:37:01

sv: underbara. btw har du skrivit "så ringer nuvarande ägaren till katten och säger att dom har tappat bort katten"

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-08-28 20:50:31

sv: fattar inte vad jag ska läsa noga? xD det står att ägaren ringer till katten :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela