e

aouch

Publicerad 2009-08-22 16:57:05 i Allmänt,

jag har legat i sängen hela dagen, så jag bestämde mig för att gå ner till bastun där mamma pappa och raimo var.
sen när jag kommer ner står jag och håller på med en pinne, sen känner jag något som slår till i huvudet, då var det raimo som kastade en plast anka från poolen rätt i huvudet.. f*n vad ont det gjorde, och den träffade rätt med så jag började lipa, så jävla jobbigt, trött är jag med, var nog därför..
jag orkar inte, jag vill bara va med coffe..

hejdå

Kommentarer

Postat av: Katie

Publicerad 2009-08-22 17:31:36

Jobbig dag idag kanske?

Jag tror inte du ska stirra dig blind på statisken. Jag gör inte det. Jag tycker kommentarerna och själva bloggandet är det som är roligt. Om många läser eller inte struntar jag nästan i.

Postat av: Katie

Publicerad 2009-08-22 19:03:48

Det är så många som stressar över läsare och så. Flera stycken tänker ju bara blogg. Då blir man nog både trött, deprimerad och tappar lusten.

Postat av: V E N D E L A

Publicerad 2009-08-22 22:44:39

åh, tack så mycket ! :)

Postat av: vive

Publicerad 2009-08-22 23:19:53

Sv: Okej den var fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela