e

coolt va (;

Publicerad 2009-08-29 23:42:58 i Allmänt,

tjatja,
minns ni den bilden på mig och coffe från tranemo?
idag fick jag mail igen från pontus höök i newyork, men den här gången så var denna bilden med :D!! asså jag blev paff ändå fast jag redan visste att vi skulle komma med, men jag hade ju dock inte hittat bilden där jag letade, men nu äntligen!! <<<:
kroksjön- en av tranemos kändisar. och bilden föddes när pontus passerade sjön och såg hur ett par satt och myste. ett småländskt par som inte fått en fisk på två dagar, men de var lika belåtna ändå.

så står det under våran bild :)
så gullig text!
och tack till pontus höök (fotograf) som tar sig tid att skicka bilderna till mig <:

puss

Kommentarer

Postat av: Laila

Publicerad 2009-08-30 00:13:32

Tack för filmtipset sötnos :)

Postat av: PERSSON

Publicerad 2009-08-30 09:40:43

cool

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela