e

dagar går men kommer inte tillbaka

Publicerad 2009-08-08 23:04:27 i Allmänt,

suck! ja jag menar SUCK! asså ibland bara saknar jag alla gamla tider!
asså då menar jag när jag var mindre, riktigt mycket mindre, ni vet minimillan?
åh, bara ta mig tillbaka? snälla !!



magoo=valp<3

magoo= två år ungefär <3


rasmus & jag när vi var minis<3

jag är cool och rider (H)

jag har kalas, på bild från vänster, jag malin malin och maria <3

samma kalas där! vi körde typ inte nudda limbo pinnen.. jag vann

pappa och örnie <3

liten mini sumsaR <3

här har ni eran linslus - miniMillan

oja, här kan man snacka planka <; (bjuder på bilden) R.I.P kickan (collien-'stavning)

haha,ibland får man lov att tycka att man ser söt ut!

morbror i lite mindre format, jag älskar dig, snälla bli frisk! <3

denna bilden får avsluta mina minnen för kvällen!

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-08-09 01:29:43

sv; javisst :) jotack, det var kul! :D

love u <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela