e

dagens tips..

Publicerad 2009-08-31 19:16:18 i Allmänt,

tjatja,
Jag har ett litet tipps till er som kanske vill stanna hemma från skolan någon dag om det är något ni verkligen INTE vill vara med på. Då gör ni så här;

1: Ta en bit papper och "rulla" ihop så ni får en riktigt spätsig topp.
2: Kör upp den i näsan.
3: Rör på den tills det börjar kittla riktigt mycket!
4: Håll på så tills ni börjar nysa. 
                                     

Har ni tur så börjar ni gråta med, det gör alltid jag, bara för att jag har mina tårkanaler där någonstans!
Även om ni inte vill stanna hemma eller något, så kan ni alltid testa det gör skojsskull ;)
Ha en bra näsdag!
Puss,

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-31 19:41:51

:)

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-08-31 20:49:42

Svar: Idag har jag varit i skolan och sedan har jag bara myst hemma, lite halvsjuk sådär.. :)

Postat av: B E X

Publicerad 2009-08-31 22:02:09

HAHA, våran grej ju! :D

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-09-03 12:18:20

HAHAH du är så trög millan xD får man stanna hemma om man nyser eller vad hhaha?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela