e

euhm

Publicerad 2009-08-19 18:39:05 i Allmänt,

just nu ligger jag i sängen och kollar lite på tv, och datan, funderar på om jag ska ut och springa?
hm, fast jag får se lite!
och jag är så jävla pepp på boxningen just nu, den ska starta upp igen den 3 september, måste försöka jobba upp min kondition tills dess, fast lycka till med det!
ååh längtar ja!!!!


och varför är det så typiskt? när man är ledig från skolan i nio veckor är det för det mesta dåligt väder, men när man väl börjar skolan igen så blir det kanon..? just nu ligger jag med solglasögon på mig för att jag får solen i ögonen som lyser genom fönstret! jaja..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela