e

för tjock för att bara sitta inne..?

Publicerad 2009-08-20 20:24:55 i Allmänt,

okej, jag vet vad jag skrev innan om att jag funderade på att dra ut och springa..
men när jag väl tänkte göra det kom jag ju på massa andra saker som var viktiga för mig att göra! och nu menar jag INTE datan!
men jag kom på att jag var tvungen att fixa mitt löshår!
jag sydde om hela, så nu har jag bara fyra lager i mitt långa sen i mitt korta har jag tre, så sju lager har jag i nu!
innan hade jag tio! plus den jag sydde i idag så det blev elva.. men som dom flesta vet så har jag SJUKT tjockt hår! så jag behöver det egentligen, men idag gick jag till skolan med mitt korta löshår, och i det var det ju bara fyra lager trots allt, och det såg helt okej ut.. så frågan är om jag ska köpa nytt eller om jag ska behålla det jag har nu?
hrm, det får nog bli en funderare på det ett tag!
och den andra saken som jag kom på, som jag tänk på hela veckan är att jag VERKLIGEN måste städa mitt rum! xD hahah hur stökigt som helst! ligger kläder på nästan hela golvet! och jag skojar inte!
bevis kommer.
men jag har börjat tänka till... och har insett att jag är för tjock för att bara sitta inne hela dagarna (vid datan, tillsammans med en 2L coca cola bredvid)
inte för att jag är direkt tjock men ändå liksom! måste röra på mig!!!



tog bort fyra lager från hårförlängningen

och här är beviset på mitt STÖKIGA rum!

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2009-08-20 20:56:07

Sv. Tack så mycket :)

Postat av: Mikkis

Publicerad 2009-08-20 20:56:26

Mahaha mitt rum är stökigare:P

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-08-20 23:01:46

Just nu gör jag inte så mycket, har jätte

ont i magen så jag försöker bara ta det lugnt :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela