e

fortfarande sjuk.. hey körtelfeber(Y)

Publicerad 2009-08-26 12:49:44 i Allmänt,

godmorgon eller något i den stilen.
har just varit nere och ätit frukost och små städat köket (Y) duktig är man när man är sjuk jaja!
pappa ringde ner till vårdcentralen och kollade vad det var för fel på mig (haha låter psykisktsjukt)
så sa han att jag hade hosta, var rödprickig i halsen och knappt ville äta och ont i nacken,
så fick han till svar att vi skulle vänta med att komma ner dit om 2 dygn om det hade blivit värre, hon sa också att det kunde bero på körtelfeber, skojskoj att få reda på det precis i början av nya skolåret (Y) kommer missa en massa skit i skolan nu, så jag kommer nog vara hemma resten av veckan, så på måndag återvänder jag till skolan, eftersom att det är "skolfotografering" det får jag ju inte missa <:
men men vi får se hur det blir!
ha det bäst!

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2009-08-26 13:25:54

sv; dom är heta ;)

Postat av: B E X

Publicerad 2009-08-26 13:57:11

sv; införskaffa sig ett par kanske?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela