e

fototajm

Publicerad 2009-08-26 20:57:52 i Allmänt,

tjatja,
innan idag så hade jag sjukt tråkigt, så jag tog tag i mitt sjuka liv och började sminka mig och så, sen tog jag kameran, satte upp stativet och bakrunden och sen tog lite ego kort <;  haha får jag en ide så måste jag oftast göra de!
här kommer ngt resultat,
fruktansvärt suddiga blev dom , men vet nu hur svårt det är att sätta en system kamera med autofokus på självutlösning på ett stativ och få in rätt fokus?.. pröva sjävla så får ni se^^ not that easy!
bombom...-->





det får räcka :)! puss hej nu ska jag sova, för jag ska till SKOLAN imorgon :D

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-08-26 21:22:18

hihih musiga bilder :D<3

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-08-27 00:59:36

Tänkte sitta vid datorn en stund och sen se en film :)

Har du haft en bra kväll då? :)

Postat av: Laila

Publicerad 2009-08-27 01:57:16

så fin du är =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela