e

godmorgon

Publicerad 2009-08-29 10:36:11 i Allmänt,

tjatja,
antar att man måste börja med ett litet godmorgon i alla fall, trots att jag har vart vaken sedan klockan kvart över nio.
det var så här att igår, ringde katt ägaren till mamma och sa att katten var tillbaka, så vi bestämde oss för att åka in och hämta den idag, men sen idag så ringder hon igen till mamma och säger att kattf*n har sprungit bort IGEN!? asså vad är det för människa som släpper ut sin katt någon timme innan den ska bli hämtad?
ååh jag blir galen på sånna människor! menmen..
vi var ute på blocket och kollade om det fanns någon katt till salu i växjö området, men det var inte så många fina katt ungar..
idag vet jag inte riktigt vad som händer, alla andra är på augusti-festen
men jag kände att jag inte ville dit. så jag får se vad som händer, blir väl som hela veckan- inte göra någonting dag!
och sen får jag sitta här nere i min ensamhet och kolla på tv eftersom att min skit inte funkar.
hm.. jaja!
ha det bra allihopa, så hörs vi senare!

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2009-08-29 12:16:48

skyll dig själv att du skippar augustifesten bruttan ;)

Postat av: B E X

Publicerad 2009-08-29 13:01:45

sv; haha du sa att bauta inte var någonting för dig tex, men du har aldrig varit där? ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela