e

godmorgon

Publicerad 2009-08-18 11:30:25 i Allmänt,

är det bara jag eller tycker ni också att det är svårt att komma på rubriker? hm anyway.
helt otroligt att jag somnade innan klockan tio !
så idag kanske man kan somna lika tidigt så man verkligen orkar upp till helvetet imorgon..
usch sommarlovet har gått alldeles för fort!
justdet, jag har grym träningsverk idag!
i ljumskarna, skulderbladen (?) eller vene om det är det men alla fall där under nacken, haha, rida är inte bra ibland!
men vi hörs, och jag kommer snart lägga upp bilderna sen igår :)! missa inte dom!

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2009-08-18 13:16:54

hahha sa ju det :) stretchade du inte?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela