e

heheh x)

Publicerad 2009-08-03 19:53:43 i Allmänt,

har man inte världens finaste pojkvän ;)?
jag skvätter ner honom lite smått med vattenslangen och sen slutar det med att JAG ligger i poolen xD
oups hur gick det till (;?
jo det räckte med att han tog tag i mig och lyfte upp mig och.. ah slänger ner mig med huvet före :)
inte första gången jag blir islängd i våran pool (eller hur RAIMO-.-) Hheheh
owell, ha en trevlig torr dag allihopa :]] puss <3

och coffieboy, jag älskar dig ändå :** ett gott skratt fick vi i alla fall:)!

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-08-03 20:04:38

sv; om du väl skulle få min kropp skulle du inte vilja ha den, tro mig!

du är fin <3

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-08-03 21:45:31

sv; japp! vilken tid ska du gå dit?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Mitt namn är Emeilia. I min blogg kommer ni få se massvis med egentagna fotografier, läsa om min vardag och ställa frivilliga frågor om vad som helst! hoppas ni gillar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela